Teknisk

Haha jag lyckas inte få mina högtalare att fungera i denna dator igen, känner mig otroligt teknisk för jag har kommit åt någon trevlig knapp som jag inte vet vart, hur ja du förstår.

Ända positiva på den tekniska fronten idag var att min comviq mobil helt plötsligt hade fått tillbaka alla numer igen, lycklig. Är inte så skoj att upptäcka att man har två numer kvar och att man troligen måste sitta och knappa in alla dessa numer från ena mobilen till den andra. Positiva med att inte ha numer på fyllan är att man inte ringer någon eller iaf inte så många om vi säger så...

snart har första dagen detta år gått och imorgon är det plugga som gäller, jävligt skoj att jag måste plugga resten av lovet nu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0