Plugg

Usch vad genom tråkigt och surt de är att sitta och plugga, inte blir de bättre av att fingrarna är som is heller fan fan fan enda positiva är att jag bara har kvar en engelska uppgift och samhällsskiten som jag inte ens orkar ta tag i.

Vet att mitt mål 2010 är att titta framåt och planera bättre, mindre stress och börja träna lite mer samt sluta småäta och äta donken. Känns inte direkt som jag börjar bra med varken plugget eller småätande och stressen ska jag inte ens ta upp. Nästa vecka börjar skolan på riktigt, tyckte inte direkt de var speciellt jobbig dag igår men på måndag börjar allt igen, usch usch usch. Upprepar allt som om jag vore felknullad, fan vad mina uttrck har blivit daåliga de flesta handlar om kukar och knull kanske dags att släppa det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0