jag=säl

HAHA skrattar åt mig själv.

Igår var skoj och vart kanske liet väl runt under fötterna, brännmärke på fingret och fastna när man går ska upp på tågstationen. Mitt lite mystiska samtal med killarna i klassen, inga detaljer blir smått illamående av bara tanken. "vuxna röker inte", misslyckade eldningsförsök ja helt enkelt en normal fylla vad folk kanske  brukar kalla det men som inte händer mig så ofta.

Hade sällskap halva vägen hem och lyckas ramla x-antal gånger och får svårt upp men bästa var när jag gick själva och ramla och låg och skrek av skratt i tele samtidigt som jag inte kom upp, låg där i min ensamhet mitt på vägen och kom inte upp haha, tragiskt man ska inte dricka på vintern gör sjukt ont på rumpan dagen efter.

Och mitt från det blå GRATTIS ANNA E!

Kommentarer
Postat av: frida

haha vuxna röker inte. Bäst!!

2010-01-31 @ 20:03:02
URL: http://fridasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0