Hockey

Vart och kollat när kusinen spela hocket cup. De är väl kanske sådär 8-10 år och väldigt duktiga måste jag säga med tanke på att de vann hela cupen med 11-0. Fast ska jag vara ärlig så titatde jag mest på domaren som hade snygg röv och för att jag ändå inte hängde med så bra i spelet.

Hunnir med väldigt mycket idag faktiskt, banken x2 och vart och lämnat mitt busskort, handlat mat med pappa och varit inne på H&M, självklart kom jag ut med en påse. Bara jag som tycker deras nya underkläder gör en glad? Något jag dock inte gillar är att de tar förra årets skor och säljer igen, varför göra så? Fick de inte skorna sålda året innan eller. Minns att jag köpte ett par i svart och att de fanns beiga och i år finns det exakt lika beiga men de har bytt svart mot brunt, intressant va?

Nej men nu tänker jag lägga mig och titta på Scurbs eller kanske äta lite kakor, gått upp 2kg under julen så dags att börja träna...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha! Vem som helst kan bli distraherad av en snygg rumpa... ;)

2010-01-05 @ 14:38:05
URL: http://lindered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0