Hatet

Mitt hat mot läkare ökar, eftersom jag tyckte det var konstigt att man kunda få tryck i öronen 4år efter tanreglering (tandställning) plus att han inte ens bryde sig om att kolla mig i öronen. Vilken jävla läkare kollar en i käften när man har ont i öronen? typ fnös åt att jag läste sam och inte trodde på honom men vem tror på någon som inte ens kollar en i öronen när det är därvärken sitter. "Det är jätte vanligt, får dagligen in personer med de besvären" om det nu hade varit så vanligt hade väl tagit sådan tid för dem att kolla de men ska göra rönken på huvudet så vi får väl se om "hej jag har pluggta längs av alla"läkaren har rätt.

Enda som hjälper enligt honom är sjukgymnast. Om du tvekar över att ha tandställning gör det inte är ett rent helvete, först gör det fuck ont i tänderna och sen ska man leva med huvudvärk och tryck i öronen enligt doktorn.

Kommentarer
Postat av: a

vilken dum i huvudet doktor!!!

2010-01-22 @ 22:04:56
URL: http://annaekenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0