Haha

Två inlägg efter varandra men men

var inne på min gamla blogg och trots att jag inte skrivit ett skit där så är någon person inne på den en gång om dagen, undrar vem.

Det som gör mig lite galen är att man inte kan se vem som läser ens blogg bara vem som kommenterar. Samtidigt är det väl vetskape om att man inte riktigt kan förutspå vem som sitter på andra sidan skärmen och läser det jag nu skriver. Kommer väl låta som jag är någon patetisk storbloggare men vem vet du som läser min blogg kanske är en random som bara råkat klicka in här eller så har jag träffat dig. Blir galen av tanken av ovissheten.

Tänker på småfjortisbloggare som sitter och lägger upp praktiskt taget porrbilder på sig själva, förstår inte de att bilderna alltid kommer att finnas kvar och att det finns väldigt väldigt många sjuka människor som gör väldigt dumma saker.

Kom jag ifrån ämnet igen så tillbaka till det.
Kommer göra mig helt galen när jag nu vet att dagligen sitter någon stakars människa och väntar på att jag ska uppdatera, får väl skriva en liten rad om att en uppdatering kommer aldrig ske på den bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0