:)

Middagen igår hos Anna var väldigt trevlig, trodde helt ärligt att jag skulle spricka iaf sömarna på min klänning, borde vara olagligt med så god mat. Sen lyckades vi skräma upp oss så att det vart skit läskigt, vågade inte titta ut genom fönstret på resten av kvällen.

Var lite kort om det iaf men grattis i förskott Anna E<3

Nu blir det lite snabb sminkning innan det drar iväg mot stationen och jag är inte direkt taggad då jag fortfarande är sukt segt fasten jag som närmare 4 timmar idag när jag kom hem, vaknar upp och bara dreglar för jag tänker på kladdkaka (okej dreglade inte på riktigt men väldigt nära) så rullade ur sängen och ner i köket gjorde ne kladdkaka och såg ut som en trollunge när jag var färdig, choklad i halva facet är inte en look som passar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0