Slutar

Tänker sluta blogga känns ganska meningslöst att sitta och skriva och hur roligt är det för er som läser att läsa när jag inte skriver. Händer inget i mitt liv som jag vill publicera för allmänheten, mentalaminnen är bättre eller bilder tror fan att dagbok är bättre för vad använder jag egentligen bloggen till, kan inte skriva känslor eller namn kan bara skriva massa korkat.

Har säkert sagt att jag ska sluta blogga lika många gånger som jag sa att jag skulle sluta dricka. Ibankd krävs det ändå förändringar och jag slutade dricka visst det händer att jag dricker och vart lite mycket på senate tiden men fuck that vart nyår och jag har fyllt 18. Tappade tråden kände jag men från och med nu tänker jag inte skriva mer här, bloggvärlden är på väg ner enligt mig, rätta mig om jag har fel. Fast kanske bara jag som växt ifrån det då de flesta bloggarna är fjortisar, finns väldigt få bloggar som är bra de flesta är patetiska och så även min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0