Dum i huvudet?

Ibland undrar jag om jag är dum i huvudet eller bara allmänt gör idiotiska grejer, tappade bort vantarna i veckan och har letat som fan sedan dess så idag bestämde jag mig för att kasta ut alla kläder, lakan, tidningar och övrigt skit som ligger lite överallt känns det som men inte fan hittar jag mina vantar (städningen har ingen att göra med att släkten kommer nästa vecka säger vi:p). Började bli lite smått frustrerad för jag vet att jag hade med dem hem, men idag är turen på min sida jag lyfter på en av mina kuddar i sängen och hittar båda vantarna:) Men nu kommer då frågan har jag satt på mig dem när jag sover eller hur fan hamnar de under högen av kuddar jag har i min säng?

Jag tror personligen jag är knäpp för 5(?) cider försvann mysitskt från mitt rum, strumpor försvinner i mitt rum istället för i tvättmaskinen som för normala människor och nu hittar jag mina vantar under mina kuddar, kan jag bli annat än förvirrad. Kanske någon trevlig person som orkar sitta med mig i webcam en hel natt och bara kolla vad fan jag gör när jag sover...


Kommentarer
Postat av: jossan

haha lilla hanna!

2010-02-09 @ 13:45:35
URL: http://joskos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0