Rån

Ingen har väl missat rånet inatt/morgonkvisten och inte är det väl en lsump att de hittade något som de trodde var en bomb lite senare under dagen vid polisens helikopter om jag minns rätt, vad prioriterar man egentligen en bomb eller rånare. Om jag minns rätt och de var vid polisens helikopter så tror jag att man lagt den där för att försvåra sökandet.

redan imorse tror jag att de hade hittat flykthelikoptern vid Skavlöten inte så långt från mig, en mil kanske. Jag tycker att sådant är någon fruktansvärt skrämmande. När saker (brott) händer i min närhet även fast jag själv kanske inte direkt blir drabbad tycker jag att de är lite läskigt, fegis eller inte men allt kommer mycket närmare inpå en när man vet vart platserna ligger och själv varit där.

Tycker även synd om människorna som jobbade, visst måste de finnas vakter på ett sådant ställe dygnet runt, de drabbar oskyldiga bara fö att rikedom stiger andra åt huvudet. Om man nu måste ha pengar varför inte skaffa bra utbildning och jobb, gör du så stort brott åker du troligen fast för omgivingen måste väl ändå märka om en person har mer pengar och spenderar mer än innan utan att ändra levnadsstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0