Tråk

Har extremt tråkigt så skriver väl lite skit här. J jobbar och svarar inte vilket gör min dag väldigt tråkigt har bara fått kanske 15sms:(

Varför vill man förstöra ens liv genom att ha en provocenrande blogg där nästintill alla läsare hatar en, gör man verligen allt för pengar? Om vi tar Dessiré och Paow som exempel ingen av dem går i skolan och med tanke på deras bloggar kommer troligen ingen arbetsgivare vilja anställa dem. Om de nu ändå skulle lyckas vilken utbildning har de egentligen de klarade inte ans av grundskolan, kanske är de lika blåsta syftar då mest på Dessié som på bloggen verkar framstå som ett bimbo. Vet att det jag skriver bli som ett påhopp men inte fan vill jag att mina skattepengar går till bidrag för att några jävla skitungar inte orkade gå i skolan när de var yngre.

"Mina föräldrar gör allt för att få mig till skolan" tydligen inte, jag skulle än idag inte få gå och komma som jag vill här hemma om det var skola dagen efter. Skulle jag skita i skolan skulle mina föräldrar dra/bära mig till skolan morgon efter morgon. Men jag är lite av en nörd som gillar skolan och den logik som finns där.

Slutligen kasta inte bort hela livet på en provocerande blogg, vem vill vara hatat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0