Stjärnor

Var som sagt och tittade på stjärnor idag med astronomiklassen, väldigt intressant såg bla Jupiter och dubbelstjärnor i teleskop. Nackdelen med att se stjärnor nu är att det är extremt kallt och det speciellt om man inte mår bra.

Till stor förvåning vart jag riktigt förbannad på sl så jag gick mellan täbyvägen och anbudsvägen och på vägen hem kom J och mötte upp mig, missade bussen vid täbyvägen för någon var för gullig, hoppade på 611 och så fick pappa komma och hämta mig.

Men nu blir det sängen och är väldigt tveksam till skolan imorgon då jag inte mår så bra men vi får väl se imorgon hur jag mår för just nu har jag ingen känsel i kroppen mer än att de gör ont och sticker.

Kommentarer
Postat av: Agnes

ÅH vad mysigt! Även fast du var sjuk var det väl ändå lite mysigt? Fast det slår kanske inte vårat stjärntittande? ;) <3

2009-10-06 @ 08:52:18
URL: http://bokstavsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0