Sova igen

Jag vet att jag inte skriver något annat än hur mycket jag hatar livet just nu men vad fan ska jag göra, jag ligger hemma i sängen och sover 16-20/dygnet. Äter inget förutom en jävla massa ipren/alvedon, tappat allt sug efter mat. Enj är verkligen dags att rycka upp sig men är jävligt svårt, ska ringa lättakuten imorgon för jag kan inte gå runt som jag gör i en vecka, Sveriges vård kan ta sig i röven typ knulla sig med ett uppfällt paraply!

Glöm inte ställa tillbaka klockan en timme inatt. Ett tips för dig som glömmer om du ska ställa fram eller bak klockan, tänk såhär att på våran tar du ut/fram utemöblerna alltså vrider du fram klockan en timme, på hösten ställer du in utemöblerna alltså vrider du tillbaka klockan en timme.

Nej men sov s sött nu tänker jag knarka ipren och ringa J som jag saknar något fruktansvärt, snart en vecka utan en kram från honom:( it's breaking my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0