Sova??

Tänker bara vara med på matte genomgången imorgon och den börjar 12.50 som håller på i 40 min? Hämta lite böcker iaf jag inte kommer på fredagen.

Trodde J just kallade mig potatisdiarré (mitt ord för potatismos), vet att ja harhumir som en 8åring men menn det vissade sig att han inte kallade mig potatisdiarré, intressant va.

Min hals den svullnar mer och mer har ont som fan hela vänster sida, pip på alla doktorer jag träffat utom den mycket trevliga undersköterskan(?) Hon bryter lite på finska vilket gör att jag tycker hon låter väldigt snäll, en lite äldre dam med lockigt grått hår och låter lite som ett mummintroll:)

Bussen går 12.17 imorgon så kanske kan be J att väcka mig men troligen kommer jag att vara vaken redan vid 8 då morsan och syster går, de smarthuvudena kommer säkert glömma att jag är hemma och sätta på larmet. På tal om larm så var de tydligen häridag och fixade det, varför märker aldrig jag något. Sova när larmet går är nog inte så bra ibland undrar jag om det är så jävla bra att jag sover med så mycket täcken och kuddar samt stängt dörr, sover jag så sover jag.

Nej nu har jag inte tid att sitta här och skriva om inget så tänker lägga mig i sängen och prata med J tills någon av oss somnar, troligen jag som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0