Sova

Nu ska jag sova men behöver inte gå upp innan typ kl 9 imorgon då jag inte ska gå på några lektioner.

Varför ha teme på ett fota, antigen ska man ha ett riktigt tema eller skita i det. Fölåt klassen men att komma i svart med solglasögon och röda läppar får mig att tänka på fjortisar och begravning inge maffia alls, min åsikt blir att det är wanna be klä ut sig. Fine kan ha röda läppar och en svart kofta över mina kläder men jag vill faktiskt se normal ut och inte som jag ska på begravning. Åter igen förlåt klassen för att jga sågar era idéer...
Men tror redan mån vet min ställning till att klä ut sig, antigen gör man det "på riktigt" eller så skiter man i det. Maffia för mig är inget tema mer en skruvad bild av verkligheten.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0