Sova

Nu tänker jag sova för jag ska till skolan imorgon, hoppas bara jag orkar med med tanke på att jag har svårt att andas och min hals försöker ta livet av mig då den lever sitt enga liv.

Packa ner en penna, block och en jävla massa näsdukar samt nässprey och de viktigaste av allt mina halstabletter som inte är det minsta goda, äpple säger väl allt:(

Sagotime med Jocke nu eller måste som sagt packa ner nödvändigheter i en väska, kanske dags att byta väska på samma gång. Nej men nu snurrar välden lite trevligt så är väl lika bra att dra sig innan min galna hals hoppar ifrån resten av min kropp och börjra trycka på tangerterna. Fråga mig nu inte hur jag kom på det där om min hals är som sagt inte riktigt frisk vare sig i huvudet eller fysiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0