sideriska dygnets längd

Har pluggat första gången på mycket länge, har som sagt ingen ork till plugg så måste prata med lärarna som sagt. Har inte ens börjat med engelska skin som skulle vart inne för två (?) veckor sedan men trodde jag skulle bli bättre under lovet och ha lite ork men nej jag vart sämre...

Har iaf skrivit klart och räknat lite på det sideriska dygnets läng, för er som inte vet vad det är så är det ett stjärndygn (3 minuter, 4 sekunder kortare än det "normala" dygnet).

Bryer snart ihop jag som är pluggis hatar att inte klara skolan, att inte ligga ifas och se berget växa.

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

tack så mkt:)



jag gick i ESN, sen Kugnsholmens Gymnasium och nu går jag på Kungliga Tekniska Högskolan och allt jag kan säga: om något inte funkar i skolan, sätt det åt sidan: fokusera bara på det du kan. Blir det för mycket så blir det, stressa inte sönder dig själv (tro mig, jag gjorde det under KG, hemskt som fan)

2009-10-29 @ 19:38:06
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0