Rutiner

Ska börja med att säga att jag hatar blogg.se alltid fel på deras hemsida.

Inte har jag pluggat ett skit för jag orkar verkligen inte harbara typ legat och kollat film och messat med J som jag nu ska ringa när jag hoppat i säng. Undrar hur glad han blir när jag kommer somna innan han hinner svara men men.

Imorgon är det måndag och jag är inte de minsta taggad, speciellt inte på att titta på stjärnor på kvällen så jag hoppas med hela mitt hjärta att det regnar hela dagen imorgon och på kvällen för tror verkligen inte jag pallar. Kul att bli sjuk bara någon vecka efter tillfrisknandet.

Nu blir de mycket hopp och osammanhängande som vanligt men varför göra så att andra förstår, viktigaste är ens egna tankar och åsikter och att man själv förstår vad man faktiskt skriver och pratar om. Pappa var nöjd med min städning och att jag lyckats ha en fest som inte slutar med att jag själv inte är vid medvetandet, kanske handlar det om mognad eller bara bli vuxen och inse att jag inte kunde bete mig så. Han sa att jag hade visat att jag kunde sköta mig och fick vara ensam hemma även i fortsättningen och ha lugna fester.

Fan tiden rullar och jag bara sitter här och skriver om saker som faktiskt inte har någon betydelse men varför bry sig som vanligt, folk läser om de vill jag tvingar dem inte och så är min blogg till för mig själv, jag behöver få skriva av mig lite ibland.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0