Nere

Hatar alla jävla fittläkare, ringde lättakuten för att min hals blir inte värre och jag blir bara mer och mer stel, efter att ha väntat på att de skulle ringa upp i 2-3 timmar så säger de att de inte kan göra något, de vill inte läga sig i eftersom vårdcentralen är jävla horor som tycker det är fullkommligt normalt att ha halsfluss i över 2 månader, det är helt ävla normalt att ligga och sova 16-20 timmar/dygnet och det är helt normalt att de säger att jag ska äta 12 ipren/alvedon om dagen. Ibland önskar man att man bodde i USA eller iaf hade samma möjlighet att stämma folk, kan ett jävla bimbo få rätt för att de inte stod att kaffet var varmt kan jag fan få rätt om att de är jävla horor som hatar mig!

SVERIGES VÅRD SUGER, JÄVLA RÖVKNULLARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0