Natti

Vet inte om jag orkar skolan imorgon, mår sämre tror inte ens jag orkar åka hem till J på kvällen. Min nacke är så jävla stel och går runt med lock för öronen, hatar doktorer hatar HATAR HATAR!!! Slår vad om att min hals kommer svullna dramatiskt under helgen som den alltid brukar göra när de skickar hem mig och sääger "ät glass".

har även pratat med min faster (sjuksköterska) och hon tyckte det var väldigt konstigt att ett halsprov kunde vara posetivit men inte en odling. Fick även tips om att köpa halstabletter på apoteket imorgon.

Nej nog om min hals och hur mycket jag HATAR doktorer som bara skickar runt mig. Inge J gör mig ledsen men vad fan ska jag göra, orkar jag inte så orkar jag inte men samtidigt har jag inte träffat honom sedan i måndags. Vill inte smitta honom och även fast det är jätte mysigt att bara träffa honom någon minut innan jag somnar är det inte värt att riskera att smitta honom eller att jag blir sämre:(

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0