Hals fan

Min hals är svullen och jag fryser, doktorn imorgon? Ska vi slå vad om jag har körtelfeber med eftersom de inte tar några jälva porver för de så kommer de aldrig få fram att jag åter igen har de. Life Sucks, J jar inte skickat ett mess på flera minuter kanske timmar och han kollar folm med någon kompis:( Tror inte det blir någon skola för mig imorgon vilket leder till attt jag kommer efter i exakt allt, livet suger lite mer. Nej nu tänker jag knarka ipren och hoppas pappa kan följa med om jag ska till doktorn imorgon, inte fan är det rätt att jag ska behöva ha ont i min hals hela jävla tiden. Har säkert tumör eller något eller varför inte en siamesisktvilling som växer i mig, konstigare saker har hänt så varför kan de inte hända mig? God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0