Gissa vad

Jo jag har halsfluss igen. Kom precis hem rån doktorn som skicka runt mig som om jag vore ett objekt. Tydligen har jag ätit den starkaste antibiotikan man kan få mot halsfluss så fick göra en odling i halsen, jävligt roligt att göra två halsprov. Men nu är jag iaf hemma och tänker förbli hemma idag, trött och irriterad på att de inte kan göra ett jävla skit. de kan inte ens ringa ett jävla samtal för att försöka påskynda att jag ska ta bort halsmandlarna, må¨te göra det själv men hur jävla lätt är det när man inte fick något numer eller vet vad det jävla stället heter, PAPPA!!!!!!

J jobbar och jag deppar, kommer inte kuna träffa honom nu i helgen om jag är sjuk, så jävla roligt att ligga hemma hela jävla lovet.

Nej nu ska jag sluta skriva innan jag börjar skriva riktigt fula ord...

Kommentarer
Postat av: frida

Krya på dej!! <3

2009-10-21 @ 16:17:24
URL: http://fridasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0