Ger upp

Är så jävla trött på min hals, slutade med mina mediciner igår men redan känner jag mina äckliga kötlar och halsen är som jag vet inte vad ett sandpapper kanske. Trött på te och glass kan jag inte bara få leva lite normala och inte vara sjuk varanan vecka.

Min hals är inte det ända jag ger upp, pluggandet går ju inte så jävla bra enda jag har gjort idag är renskriva svenskan och mailat in den. Gerverkligen upp och det har inte ens gått en termin än, förra året gav jag upp under vårterminen vad fan kommer då hända i 3:an, ge upp redan innna jag börjat eller kommer jag bli så blåst att jag glömmer bort skolan och skiter i att gå där bästa vorde väl om jag vart fjortis på kupen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0