Fortfarande

Är lika trött som jag var när jag vaknade imorse, inte pluggat inte öppnat boken, har inte ens hittat min sammanfattning. Känner att jag kommer faila ganska hårt imorgon, kanske vara hemma och bara åka på provet, jag är ändå typen som får in saker i hjärnan utan att jag tänker på det plua att jag pluggade förra helgen så med lite tur sitter skiten kvar. Kom på en smart idé precis eftersom J (vet att jag nämner honom ofta och mycke men skit i att läsa om ni nu tycker så) inte är tillgänglig vilket är väldigt jobbig även fast de bara gått en dag, en halv dag om jag ska vara ärlig, jag kan plugga i sängen innan jag somnar för tänker inte ringa någon annan även fast det skulle vara kul att prata med typ Milton.

Men tillbaka till det där om att jag saknar J, är egentligen som en vanlig dag då han jobbar natt och jag går i skolan, möjligheterna att prata då är nästan obefintliga men de finns. Att han nu är borta på någon övning med hemvärnet(?) är väldigt osäker på den punkten kan vara något helt annat. Att han inte finns tillgänglig via tele eller något it's killing me. Märker själv hur beroende jag är av att inte kunna nå någon via teknikens hjälp men kanske gör det oss bara gott att inte prata på 3 dagar.

Nej men nu vart jag nere så ska sluta skriva och istället borsta tänderna, knarka ipren, titta mean girls och plugga lite rolig fakta tills imorgon. Får bara hoppas att jag inte vaknar upp av att jag gråter vilket jag har gjort de senaste två nätterna:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0