Förkyld

Är förkyld som en jag vet inte vad ska bara ta dert lugnt och J kommer om en stund skulle jag tro men annars händer nog inte så mycket mer idag. Lite irriterad över att de fortfarande inte hämtat kartongerna som de skulle, säger man innan klockan 15 så kommer man väl inte sent på minst en timme utan att ringa, de som skulle hämta kartongerna ksulle ringa och säga att de var påväg men fortfarande inte ett samtal från dem vilket gör att hea min dag har jag väntat på dem jag har inte kunnat gå ut eller något och om jag skulle ut ikväll så skulle de inte gå bara för att de inte kan hålla tiderna.

Skriver senare ikväll/inatt skule jag tro om det inte blir ändrade planer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0