Feber

Jag har typ feber men äter ipren som jag behöver dem för att överleva. Mår inte toppen men ska ändå gå på lektionen då vi ska kolla stjärnor klockan 21, känns rätt onödigt att missa den även fast jga nu inte mår så bra. Har redan hittat en filt och min kikare attt ha med mig.

3 timmar innan bussen går och som vanligt så vill den inte som mig så jag funderar på att gå mellan täbyvägen och anbudsvägen, kanske vara lat och gå upp till Ica Dragonen och köpa något gott att äta och sedan gå till stationen igen, nu kommer de riktigt lata allternativet fast då gäller de att bussarna matchar får då kan jag ta bussen till ica och gå in och handla i lugn och ro och sedan gå tillbaka till stationen eftersom jag aldrig kommer orka gå en station. 

Time 4 bed again before I fall 2 sleep on the computer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0