Faller i sömn

Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, sitter jag ner och bara blinkar så kommer jag att somna, lägger jag mig i sängen och sover så sover jag tills imorgon och duschar jag kommer jag att somna i duschen. Vilka problem man kan ha men jag har aldrig varit så trött som jag är, även fast jag gjort delar av de skolarbete jag ska ha prov och ha inlämning på nästa vecka så är jag stressad och har ingen ork.

Vet verkligen inte hur jag ska klara 1,5 vecka till i skolan men det enda positiva är att det snart är helg men så klart ska J inte vara hemma:( blir plugga plugga plugga med andra ord och min kropp ger verkligen upp. Kanske är det därför jag aldrig blir riktigt frisk för jag stressar som en jävla idot.

Men nu tänker jag gå och sova en stund i duschen, hoppas bara att jag inte ramlar eller något annat klumpigt som skulle vara typiskt mig att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0