:@

Gillar mina rubriker är typ alltid :@ eftersom jag är väldigt irriterad av mig, denna gång på blogg.se tog mig fan 10 min att komma in här och mitt tålamod med tekniken är bara fuck it, först kunde jag inte ladda ner för att min bärbara är pip men fixade den men tror ni då inte att min vanliga datorn inte heller kan ladda ner och jag fattar inte ett skit, datanörd hjälp mig!

Min hals är fuck it, svullen och gör fitt ont igen vill inte gå till dokton för de kan ändå inte ett skit göra bara skriva ut pencillin som inte hjälper. Dricker mango te men det hjälper inte ett skit, äter glass men det är bara kallt. Som ni märker är jag inte så glad så nu tänekr jag ringa ja gissa vem och vara sur.

Btw pratade jag med Mr M idag, första gången på typ två veckor I miss him.

Natti natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0