:@

Vart något fruktansvärt sur på min kärring till morsa för kanske en timme sedan. Vart så pass sur att all min energi bara försvann och jag slockande på störten, vaknade upp och orkade inte röra en muskel men lyckades genom tt under ta mig till duschen där jag duschat så man kan tro det är en ångbastu där inne ännu.

Prov imorgon och har jag pluggat än? Nej, vilket känns jävligt bra men idrott är fan logiskt då borde idrottsprov vara logiska plus att det är om ryggen, lyft inte tungt, ligg inte så, gör inte det där och det där osv.

Istället för att plugga funderar jag på att sova för känner att tressen jag ibland känner av i mina axlar är tillbaka. Men som den nörd jag är kommer allt sluta med att jag pluggar tills jag slocknar av utmattning eller J ringer och är gullig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0