En sjuk Hanna = nya skor

Fan vad sämst jag är, bara för att pappa tycker synd om mig betala han min räkning från förra månaden vilket leder till att jag har har mer pengar på kontot än vad jag tycker är bra för mig. Nu har jag varit sjuk i över 2 månader och har under den tiden köpt kanske ett par skor i veckna, not good!

Tror ni inte jag klickade hem ett par till idag men denna gång från have2have, sämst sämst sämst jag är. Fan att jga är sjuk som rubriken lyder "en sjuk Hanna = nya skor" sämst sämst sämst får bara hoppas att de kommer innan nästa fredag så jag kan hämta ut dem. behöver lite sko stöd när jag ska till doktorn, om jag är nervös inför undersökningen vad fan kommer hända när jag ska ta bort halsmandlarna? Kommer jag köpa upp en hel skoaffär eller kommer jag begrava mig i skor?

Nje nu sk ajag messa J och bekänna vad jag gjorde för 5 min sedan, gissa om han kommer skratta.


Så ser skorna ut iaf, me love sådanna skor, har slutat med klackar och blivit bekväm luffare:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0