Sova

tänkte börja med att säga at tjag har inge liv så satt och läste på sl.se och om jag har fattat rätt så får man ta med sig ormar och liknande.
"Tänk på att det finns människor som har fobier mot vissa typer av djur, till exempel fåglar eller kräldjur, så ta så stor hänsyn som möjligt när du och ditt djur är ute och reser.  I tveksamma fall är det föraren, konduktören eller spärrvakten som avgör om det är lämpligt att ett djur får följa med eller inte."

Usch är min kommentar, ta en taxi om ni nu ska åka runt med ormar och liknande. Sen tänkte jag snälla lite mer om pälsdjur, man känner av allergin oavsett vart man sitter i bussen spec hästmänniskor borde tänka på att inte ha på sig kläder de haft i stallet, luktar skit och gör att man kliar. Kan man ta hänsyn till annant kan man ta hänsyn till allergiker.

Men nu tänker jag soa för imorgon tänker jag gnälla som fan på pappa att göra mig till centrum, shoppingbhov och har även fått pappa att betala min räkning som kommer i december:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0