Morgon

Vad tusan har hänt med morgonpigga Hanna? give her back to me!

Blir centrum imorgon då pappa inte är hemma idag, han ringde nyss och råga om jag skulle ha donken när han kom hem, morsan är borta men de bryr jag mig inte ett skit om.

Igår ringde min handledare Christan hem till mig för att berätta att jag hade utvecklingssamtal på onsdag, han och pappa pratade lite om att jga var borta s myket men att det inte gjorde så mycket då jag ändå lyckades i skolan. Han tyckte även att pappa kunde följa med på utvecklingssamtalet men de är fortfarande frivilligt, skönt med skjus hem sen så varför inte:P

Idag händer inte ett skit som vanligt jag ska få utbrott på datorn då msn fortfarande inte vill fungera, kanske bakar datorn någrar dagar och sr om de hjälper annars ska jag väl bara plugga astronomi och matte kanske lite svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0