:)

fick medicinförgiftning?(känslig mot den medicinen och fick i mg för stora doser utav de men tydligen är det vanligt) andra dagen så spyde en gång i kvarten halva dagen vilket gjorde att jag inte fick i mig mediciner, det lede i sin tur till att halsen svullna så jag inte kunde svälja ett skit, sov inge på två dagar och äter typ fortfarande inget för allt bara fastnar i halsen. När man är sjuk ska man sova men hur fan ska jag kunna sova när klockan ringer hela tiden att det är dags för medicin, kl 00.00, 02.00, 06.00, 10.00, 12.00 och 18.00 ni ser.

Nej men ser iaf ett slut på denna skit som förföljt mig denna hhöst eller egentligen hela deta år men men nu ser jag ljuset i tunnel. Lät som låg på dödsbäden men icke sa Nicke jag börjar bli bättre och känner de också:) Enda negativa är svullnaden och skärsåren i läppen(?) Men varför gnälla nu är framtiden här ntligen får jag gå ut eller iaf om en vecka och ska få en mini-pc av pappa i julklapp, samsung i rosa eller mönstrad hp i rosa/lila tror jag...

Have fun i helgen alla friska männsikor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0