Teknisktgeni

NU har jag rensat min gamla bärbara som jag inte vill ha längre, känns lite för mycket men tre datorer på rummet men jag känner mig själv och vet att det kommer ändå sluta så. Har gjort förebyggade åtgärder för det genom att rensa ut allt jag kan tänkas vilja använda i gamla datorn och lagt in det på mini pc eller vanliga sationära(haha vret inte ens vad det heter, tråkig humor men men).

Trodde även att det skulle vara betydligt svårare att skriva på den nya men man lär sig och så stor skillnad är det faktiskt inte. En konversation mellan mig och pappa nyss

- Men Hanna hur ska du kunna titta film nu när du använder mini datorn?
- Jag tittar inte jag lyssnar.

Men som sagt ingen större skillnad mellan mina två bärbara mer än färg och ja vad mer egentligen, inge teknisktgeni som sagt valde den mest för färgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0