Skoj

Riktigt roligt att mitt tåg går 07.31 på måndag morgon men eftersom de har stängt av vägen till centrum så får jag vandra iväg till stationen innan vilket betyer att jag måste gå hemifrån vid typ 7, riktigt roligt att komma tillbaka till skolan känner jag spec när min lugor tror att de ska sluta fungera när jag anstränger mig.

Riktigt positiva tankar har jag men vad får man annars när man sorterar och planerar läxor, en hel jävla pärm med läxor och skit har jag som jag ligger efter med, not good for me säger jag bara gäller att plugga som in i helvete i helgen iaf med Uganda saken som jag inte fattar ett skit om. Måste bita i det sura äpplet nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0