Seg

Har gjort halva historian, halva matteskiten som egentligen var lätt bara att jag inte orkar. Inte hjälpte de att mitt i allt så fick pappa köra mig till h&m och så stod kontot på noll, skämt hur fan ska jag lyckas bränna pengar när jag är hemma och sjuk, tillfälligt är alltså jag och mitt konto vänner:) Det konstiga med H&M är att i affären tar de fullt pris men på webben så är de rea.

Nog om de nu fick även min rosa mini pc idag, två dagar efter att jag beställt den:) Snabbt och bra enligt mig. Men inte får jag använda den eller öppna kartongen fören om 22 dagar:( Men men life goes on. Känner att jag inte har så mycket att säga men vad skiljer egentligen på en sjukdag från en skoldag, inget speciellt händer man går som i en trans man behöver inte ens tänka man bara går runt.

Natti behöver kraft för imorgon måste jag börja md Uganda saken, not funny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0