Pluggis in i märgen

Jag drömde att jag fick ig på mitt senaste naturkunskapsprov fick utbrott på läraren och en massa skit, tror han började gråta i min dröm och jag var så förbannad att jag gick och för att toppa det så regnade det. Visst brukar drömma om skolan (pluggis in i mägen I know) men nu var typ hela klassen med och allt verkade så troligt.

Nu ska jag prata ännu mer plugg, jag vet att det är jullov men jag måste göra 8 uppgifter innan jag börjar igen tror jag och då har jag redan gjort klart 2 idag... Men jag skaklara det ska ha över g i alla ämnen 100201 då vi har första cpd på skolan för terminen. Jag ska klara det kommer bli så jävla besviken om jag inte gör det, kommer vara besviken om jag inte är klar innan skolan börjar om jag ska vara ärlig, återigen pluggis in i märgen.

Nej nu väntar nog engelska boken på mig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0