Över

Och så var julen över ännu en gång. Folk stressar upp som som idioter för en enda dag, undar hur många som dör i förtid pga av julstress det borde iaf bidra med några år kortre liv. Varför kan inte alla bara vara ute i god tid eller handla via internet.

Har fått min rosa mini pc nu som jag fixat idag nu måste jag bara fixa lite med anonymeseringen(stavning om det ens är ett ord), pengar, halsbandshängare och "flytta hemifrån saker@. Tråkigt att bli äldre man får mer praktiska grejer än roliga. Fick wii fit iaf av morsan tror jag det var och det var faktiskt roligt, halva släkten kollade BMI och sin egentliga ålder igår kväll, haha säger jag bara jag hade balans som en jävla 37åring tydligen.

Men på tal om "flytta hemifrån sakerna" så frågade jag om jag fick lägenheten nästa jul eller när jag fyllde 18, snabbt vidare till nästa paket vart de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0