Ovänner

Jag och datorn är redan ovänner!

Hur fan kan ett program vara så idiotiskt att man måste fixa iställningarna sen så kommer man inte år Spara knappen, puckade dator man får chansa sig fram.

Är trött och grinig sover väldigt lite, vaknar tidigt somnar runt midnatt. Nej nu tänker jag skriva köplista tills ikväll för snart kommer väl skitungen och skriker att hon vill ha mat, kan man inte fixa mat när man är 10? Inte riktig mat men iaf lunch så att jag inte behöver passa henne, jobbigt jobbigt. Får inte ens betalt av pappa för att jag passar henne lite skillnad från i somras då jag fick 10kr i minuten för att jag gick med henne till skolan. Usch vad bortskämt de lät och jag svamlar på som vanligt men det kanske är min grej att svamla som en senil gamling.

Ska låta ännu äldre nu, igår var jag och köpte nytt garn så jag kan STICKA ännu ett par sockor. Sprang runt i affären och stod i en jävla kö allt för lite garn mitt i mellandagsrean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0