Mayon

När jag var i Filippinerna år 2005 så besökte vi vulkanen Mayon

Bild halvvägs upp för vulkanen, längre fick man inte åka av säkerhetsskäll.



Freakade ut totalt när vi kom ner igen och såg rök komma från toppen. Eftersom vulkanen är aktiv och har haft väldigt mycket mindre utbrott så freakde jag lite mer.



Bild från idag, ett jätte utbrott väntas... Känns lite konstigt att för några år sedan stod jag där lavan idag rinner. Stränderna i närheten är helt svarta pga av askan så man förstår verkligen vad sådant gör för befolkningen där och naturen.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken sjukt snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-26 @ 22:13:55
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Agnes

Det är ju lite småobehagligt ju... Jag längtar efter dig och nyår! <3<3

2009-12-30 @ 00:14:55
URL: http://bokstavsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0