Jävla konto

Hatar mitt konto eller egentligen inte mitt konto. Hade som mål att ha över 2000kr kvar där vid årets slut men jag har lyckats sätta eld på 1500kr på bara någon dag och inte blir det bttre av att jag har räkning på 650 som väntar mig, fuck att jag är sämst på att spara kanske dags att fixa eget sparkonto vill ju inte leva på pappa och morsan livet ut eller gå på något jävla bidrag. Undrar när jag får tillgång till mina fonder(?)

Vart lite mycket moneytalk men tror det är ett uppkommande problem för dagens ungdomar. Vi får 1050  som vi ska leva på i 30 dagar, 35kr om dagen ska vi tydligen leva på. Visst vi har inte direkt stora räkningar, möjligen teleräkning om man nu betalar de själv men då tror jag man tänker efter innan man ringer för mycket.

Nej nu vart jag trött och ser faktiskt fram lite mot morgondagens klimatrollspel, hoppas bara att folk är pålästa och inte går efter den personliga åsikten.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0