Gammal och grå?

Jag känner att jag börjar bli gammal, inge sug att vara ute eller festa. Igår var jag med Oliver och Theo en stund (två småsitar:P) och idag har jag ruttnat framför Beyond borders och pearl harbor samt slagit in alla julklappar, varför ska föräldrar köpa så jävla mycket som sedan hamnar i mitt rum som jag ska slå in? Tog mig tre timmar och så fick jag lite skärsår på fingrarna och tejp i munnen(?) hur de nu kommer sig att jag äter tejp vet jag inte.

Jag har kommit på att jag har mognat och blivit gammal, gammal och grå för att vara ärlig, somnar så fort jag sätter mig i en soffa och somnar för kvällen innan midnatt, ramlar så fort jag går ut och fattar inte på hur man sätter på en dvd iaf inte den där nere, jävla teknik som inte vill som mig.

ett inlägg som inte handla om så mycket men ändå skönt på någe sätt att skriva lite. Oj höll på att glömma (se glöms med) har stickat klart en hel strumpa sen igår.

Någon som vill säga emot mig om att jag beter mig som en 80år gammal tant? enda som saknas är käpp och sådan vill jag ha...

Kommentarer
Postat av: anna

hanna då, du är inte 18 än! först ska vi klara av nyår haha!

2009-12-20 @ 19:10:00
URL: http://annaekenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0