Drömmar

har börjat drömma igen, inte mardrömmar om att jag är mördare/blir mördad drömmer den totala motsatsen nu, äckligt romantiska drömmar och jag är inte romantisk av mig så undrar vad mitt undermedvetna vill säga nu.

Konstiga är att den personen som alltid är med i drömmar var nåon jag träffade i år (inte den du tror) inte nämnt personen ifråga i denna blogg tror jag. Känns sjukt konstigt att drömma så iaf jag blir väldigt förvirrad även fast det bara är drömmar.

Men snart är det julafton och jag ska äntligen få öppna paket om 12 timmar har ja redan öppnat det första:)

Hoppar lite men orkar inte skapa nytt inlägg, vad fan ska jag ha på mig på nyår, hittade en lila kl'nning jag aldrig använt tror jag men har även köpt en rosa (var inte så stark rosa som jag hoppats) så nu har jag svart att välja, inge svart bara som morsan tyckte jag kunde ha imorgon då jag har massa nya svarta klänningar som bara hänger. Fan vad jag måste sluta köpa kläder... eller kanske sluta köpa skor om det nu är möjligt, skorehab nästa för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0