Utbrott

Fick just utbrott på min kärring till morsa. Kanske en av de mest överdrivna grejerna man kan dampa sönder på men fick iaf utbrott när jag upptäckte att hon hade mina skor på fötterna. hatar verkligen när andra använder mina skor, skorna har format sig efter mina fötter och nu förstör hon det!

Rör inte min skor! påtal om skor så såg jag att H&M fått in ett par riktigt snygga som jag funderar på att köpa, kanske ska vänta till studiebidraget kommer om en månad, försöker som sagt spara minst 500kr i månaden utan att vara för ekonomisk, vill kunna leva ett roligt liv också. Men varför lägga ner flera hundra kronor på onödigheter som att alltid äta ute när jag varje dag får middag hemma. Smågrejer som faktiskt sparar in väldigt mycket, inte använda kortet så fort jag ska betala 20kr.

Sen älskar jag internethandel man ser den exakta summan och man behöver inte få någon surkärring efter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0