Tråk

Sitter hemma och tråkar, familjen är borta och jag ligger hemma själv med halsfluss och hosta. Inte heller verkar något vara på min sida idag, hör åskan och har i stort sätt ingen mat här hemma. Som ni kanske märkt har jag trixat lite med min design igen men det tar väldigt lång tid, hata padding, margin och allt liknande.

Hade väl egentligen inte så mycket att säga fas egentligen hade jag inget att säga. Nu kom jag på lite mer tråkig info som jag kan skriva, kunda inte vara barnvakt idag bara för min nedrans halsfluss som hela tiden ska jävlas med mig. Egentligen är det inte halsfluss jag brukar få "Ja jag ser att du är helt svullen och röd i halsen men proverna var negativa för sptreptokoker. Du får gå hem äta lite ipren och glass" Så brukar de låte ungefär varje gång jag går till dokton med min hals när den bestämt sig för att svullna igen.

Kom just på mig själv att skriva om absolut inget alls så är lika bra att jag loggar ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0