Teknik+oväder=problem

Så fort de börjar åska lite eller bara ä allmänt dåligt väder så försvinner mitt internet, men inte är det på alla datorer i huset bara på min stationära och varje gång blir jag lika förbannad. Ibland undrar jag om jag inte ska kasta datorn i sjön eller elda upp den. Nog om min dator.

idag i skolan så kändes dagen något förjävlig lång, hatar regn och mörker jag blir ännu mer negativ och grinig. Lektion efter lektion vandrar man runt i skolan och allt känns bara värdelöst. Betygskriterier och utdelning av böcker må vara det tråkigaste som finns, i grund och botten är alla mål lika eller väldigt liknande att då höra vad målen är för varje kurs känns så uttjatat att jag inte vet vad.

Gnällspiken är tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0