Sova i duschen

var något fruktansvärt sugen på att bada, inte utomhus då jag är en klssisk badkruka som sticker i tån och skriekr att det är kallt. Bada i badkar är bland de skönaste och bästa jag vet men ändå tog mina föäldrar bort badkaret vi hade, var år sedan men ändå idag kände jag verkligen hur mycket jag saknar att bada. Tror itne jag badat i badkar sen förra sommaren:(

Eftersom inget badkar fanns tillgängligt så fick jag göra det bästa av av allt och helt enekelt ta en extra lång och varm dusch, stå lite halvt lutad mot väggen somtidigt som det varma vattnet forsar ner över en och känna hur man håller på att somna, hur fan kan man bli trött i duschen?

Väldigt roligt inlägg om mina duschvanor:P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0