Sova dags

Ja nu är klockan 22 vilket betyder sova för mig eller iaf börja röra mig mot sängen. Om någon dum person eller de kanske var lite elakt att påsta att den som glömmer att de är fredag imorgon är dum, alla kan vi glömma vad det är för dag speciellt när vi önskar att de alltid var fredag eller lördag.

Imorgon är det väldigt lugn dag i skolan, känns som jag har alla jobbiga lektioner på samma dag och att de då aldrig vill ta slut. Börjar med matte imorgon vilket brukar vara ämnet de flesta har störst problem med, jag personligen kan räkna matte på fritiden bara för att koppla av. Siffror är roligt och alltär logiskt och är det inte lågiskt så är det inte matte. Samtidigt förstår jag alla som verkligen hatar de och tycker att allt kan slänga sig i väggen och ta M.B med sig.

Oj höll på att glömma imorgon blir det även skansn och hur i helvete det kan ta en timme in dit kan jag faktiskt inte svara eller tro på, jävla sl säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0