söndag=plugga

Endel har söndagar som bakis dag andra har det som depardag men jag har det som pluggdag, är inte den som kommer hem efter en hel skoldag och känner mig taggad på att plugga hemma. Men eftersom skolan inte riktigt har dragit igång på fulla allvar har jag inge plugg vilket faktiskt käns lite tråkigt, är bara att vänta på hur mycket jag kommer att gnälla sen när jag faktiskt får tentor och uppsatser att göra.

Känner mig ovanligt pigg och glad, livet leker och jag mår bra. Är så jävla stolt över migsjälv som faktiskt kunde sluta festa och förstöra mitt liv. Att gå på fest nykter och vara den ända som just är nykter är inte kul efter ett tag och man hör rösten i huvudet som säger "du kommer få bära hem överförfriskade personer ikväll". Lär er dricka med måtta är man full har man druckigt för mycket. har inte varit full på ca 6månader jag har inte ens varit berusad, kanske är det en mognad jag har uppnåt när jag insåg att alkoholen faktiskt förstörde mer för mig en vad de gjorde nytta.

Frukost time för min del sen ska jag nog tvätta, städa mitt rum och skicka lite jobbansökningar till Ica. Men om jag känner mig rätt så kommer det sluta med att jag äter frukost och inte hinner göra resten av de jag nyss skrev upp.


Kommentarer
Postat av: emma.

de är alltid bra å plugga :D

2009-08-30 @ 10:48:25
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0