Shopoholic

Jag älckar verkligen att shoppa, spelar ingen roll om det är via internet eller direkt i affären. Som många kanske redan vet har jag en färkärlek för skor, slutar inte så bra när jag tittar på skor men på senare tid har jag fått upp ögonen för underkläder. Något jag inte riktigt förstår är varför ett par hotpants kostar från 60kr- ja vad man nu vill betala, rätt sjukt med tanke på att man för samma pris kan få en tröja.

Fast idag vart de inga skor orkade inte ens kolla på dem, istället vart de underkläder och ett par mjukisbyxor. Många gillar att gå runt en eller flera när de shoppar men inte jag, ensam gå runt vart man vll går mycket fortare och man behöver inte ta så mycket hänsyn till andras viljor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0